joi, 9 aprilie 2009

Student

Sunt student de aproape 4 ani la o politehnica de renume din Romania...stiti cum se spune...daca ajungi in anul 3...te-ai scos si gata....ei eu am ajuns in anu 3 si nu l-am trecut....lasand bazaconiile astea...

In aceasta perioada cat am frecat bancile facultatii tot ce am invatzat este DOAR teorie...am bagat teorie de am crapat...la laboratoare se freca menta...si in momentul in care doreai sa vezi si tu ceva in practica ceva...sa vezi cum arata un circuit integrat si cum se comporta el...cum arata un servomotor...asa ceva nu se poate :( ....pt ca citim ca robotii, terminam o facultate apoi cand te angajezi ca doar o sa reusesti ca ai note mari pe diploma si ai terminat o facultate super grea....in cazul meu Automatizarile....cand o sa te puna cei de la noul loc de munca sa implementezi un sistem automat....ce faci?

Incepi si o dai in barci...

Modul de predare din ziua de astazi si indiferenta profesorilor fata de studenti este prea de tot, oare cum reactioneaza un profesor atunci cand afla ca tu lucrezi noaptea ca sa poti sa scoti un ban sa iti poti plati chiria, intretinerea si sa ai ceva bani de mancare?...pe el nu il intereseaza ca tu trebuie sa lucrezi...

Mai bine de 70% din profesorii facultatii vin...isi aseaza proiectorul se aseaza cu fundul pe prima banca cu spatele la studenti si incep sa citeasca tot ce scrie pe imaginea proiectata...in cazul in care un "nesimtit" are curajul sa intrebe ceva in legatura cu acea lectie....fie este zburat din sala...fie isi aude cuvinte grele...

Acum imagineaza-ti cine mai merge la un astfel de curs?cand ai totul pus frumos pe "net" si gata....e mult mai usor sa citesti singur decat sa auzi un mos balbait sau o femeie isterica tipand la tine ca o intrerupi din asa zisa lectura proiectata pe perete.

Invatzatura e buna...insa cu portia si in cantintati NON TOXICE.

2 comentarii:

  1. The only thing that interferes with my learning is my education (A.Einstein)
    Insa de asta avem parte si ne conformam :)

    RăspundețiȘtergere